قالب در حال بارگذاری میباشد ،لطفا منتظر بمانید
0
  • سبد خرید شما خالی است.

فروش دامنه چهارمحال و بختیاری

فروش دامنه چهارمحال و بختیاری اولین قدم برای راه‌اندازی سایت می‌باشد ، انتخاب نام دامنه مناسب ، می‌تواند تأثیر بسزایی در برندینگ و رشد کسب‌ و کار شما داشته باشد.

دامنه‌ ها به دو گروه ملی، که آن را دامنه ایران “ir” می‌شناسیم و دامنه بین‌المللی و سطح بالا (TLD) مانند: com, net, org… تقسیم می‌شوند.

قیمت دامنه‌ ها نیز بر همین اساس متغیر میباشد.

تنوع پسوند های دامنه

 پیشگام وب ارائه دهنده خدمات جستجو ، استعلام و ثبت دامنه است , شما میتوانید با خرید دامنه از سایت پیشگام وب آدرس اینترنتی خود را با خیال راحت و ارزان تر از همه جا ثبت کنید.

پیشگامان وب با ارائه بیش از ۴۰۰ نوع پسوند دامنه حداکثر میزان تنوع دامین را برای شما فراهم کرده است.

ثبت دامنه در پیشگام وب ، دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری از جمله ارائه دامنه بین المللی با بهترین قیمت و اکانت معتبر است.

با ثبت و تمدید دامنه در پیشگام وب دغدغه‌ ای برای حفظ و نگهداری از مهم‌ترین رکن تجاری خود نداشته باشید.

بهترین انتخاب دامنه

بسته به کسب و کار شما یا وب سایت شما بهترین گزینه برای خرید دامنه مشخص میشه ، البته در انتها این شما هستید که دامنه رو مشخص میکنید.

دامنه ir و دامنه com هر دو برای وب سایت های فروشگاهی پیشنهاد میشه ولی دامنه ir به تنهایی برای وب سایت هایی که درامد ندارند یا قصد هزینه کرد زیادی ندارند پیشنهاد میگردد.

فروش دامنه چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری تا پیش از سال ۱۳۳۲ خورشیدی در قالب شهرستان شهرکرد و بختیاری از شهرستان‌ های استان اصفهان به‌ شمار می‌ آمد.

در دهه ۳۰ با تغییر رویکرد‌های حکومت در سال ۱۳۳۷ شمسی فرمانداری مستقل بختیاری و چهارمحال به فرمانداری کل ارتقاء می‌یابد.

در گستره آن فرمانداری‌های تازه بروجن و نیز بخش‌های نو شوراب و گندمان ایجاد می‌ گردند.

ایرنیک چیست؟

ایرنیک یا نیک دات آی آر ، nic.ir که برای ثبت دامنه‌های ملی استفاده می‌ شود ، زیر نظر پژوهشگاه دانش‌های بنیادین یا مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات تهران فعالیت دارد.

تمامی دامنه‌ های ملی که می‌خواهید ثبت کنید ، زیر نظر ایرنیک باید انجام شود و سایت هایی مانند پیشگام وب نماینده فروش ایرنیک میباشند.

دامنه چهارمحال و بختیاری

برای اینکه دیگران فروشگاه ، شرکت یا حتی منزل شما را پیدا کنند ، باید یک آدرس منحصر به‌ فرد داشته باشید.

وب‌ سایت یا فروشگاه اینترنتی شما هم باید یک آدرس داشته باشد. احتمالا می‌پرسید معنی دامنه یا دامین چیست ؟ منظور از دامنه یا دامین (به انگلیسی domain) ، همان آدرس اینترنتی است.

برای ثبت دامنه میتوانید از وب سایت پیشگام وب اقدام کنید و با کمترین هزینه دامنه خود را ثبت نمائید.

تمدید دامنه

پیشنهاد ما به مشتریان عزیز پیشگام وبی همواره این بوده که چند ماه زودتر اقدام به تمدید دامنه خود کنند تا گرفتار مشکلات منقضی شدن دامنه نگردند.

 آیا هاست ایران فقط با دامنه ملی قابل دسترس است؟

در پاسخ باید بگوییم خیر است.

اگر شما هاستی را تهیه می کنید جدا از این که لوکیشن سرور در کدام کشور است می توانید هر دامنه ای را روی آن قرار دهید و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

اهمیت دامنه

دامنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد ، سعی کنید اگر قصد راه اندازی کسب و کار تازه ای دارید ، نام دامنه خود را خاص و ماندگار انتخاب کنید.

تلاش تیم پیشگام وب همواره ارائه خدمات ثبت دامنه یا خرید دامنه با نازلترین قیمت بوده است.

محدودیت ساعت ثبت دامنه ir

در سامانه ایرنیک با توجه به پشتیبان گیری و مسائل فنی در ساعات ۲۳:۰۰ الی ۰۰:۳۰ امکان ثبت ، تمدید دامنه میسر نیست.

همچنین در این ساعات، دسترسی به پنل ایرنیک وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم در غیر این ساعات فروش دامنه چهارمحال و بختیاری را انجام دهید

ادمین سایت

پشتیبان سایت به شخصی گفته میشود که مدیریت وب سایت شما را برعهده دارد و در صورتی که وب سایت شما با مشکل روبرو گردد ، سریعا بررسی و مشکل را رفع مینماید.

اگر شما هم دوست دارید ، پیشگام وب ادمین سایت شما باشد کافیست با ما تماس بگیرید و با خیال راحت وب سایت خود را به ما بسپارید.

فهرست شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری

فروش دامنه شهرکرد, فروش دامنه لردگان, فروش دامنه بروجن, فروش دامنه فارسان, فروش دامنه آلونی, فروش دامنه شلمزار, فروش دامنه اردل, فروش دامنه چلگرد, فروش دامنه سامان, فروش دامنه بن

تاریخچه فعالیت پیشگام وب

پیشگام وب بصورت حرفه ای از اوایل دهه ۹۰ شروع به فعالیت کرده و هنوز هم در حالت میباشد.

تلفن تماس با پیشگام وب ۰۲۱۶۵۴۰۲۰۴۰ و تلفن مدیریت ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ میباشد در صورت نیاز به مشاوره با هریک از شماره ها میتوانید تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید

, , , , , , , , ,
اشتراک:

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها